Servis a údržba
Firma JD Dvořák zajišťuje certifikovaný garanční i pogaranční servis jakožto i dodávky náhradních dílů zařízení všech firem, pro které jsme výhradním zastoupením. Naše společnost si zakládá na rychlé reakci, příjemné komunikaci a odbornosti. Odborná způsobilost našich techniků je zajištěna jejich pravidelným školením u výrobců a dalších partnerských organizací.
Servis u Vás
Ještě předtím, než k Vám vyrazíme, tak ověříme, jestli není možné vzniklý problém odstranit vzdáleně. Pokud je nutná osobní návštěva, tak jsou naši servisní technici vybaveni nejen potřebným nářadím, ale i základními náhradními díly, aby mohli odstranit vzniklé potíže co nejefektivněji. Servisní techniky máme rozmístěné po celé ČR a SR.
Servisní zázemí
Pro dosažení a udržení kvality a rychlosti servisu na co nejvyšší možné úrovni, je zapotřebí nejen kvalitní a proškolený personál, ale i vybavené a moderní zázemí.
V případech, kdy je potřeba většího zásahu do servisního zařízení (např. složitější opravy chladicích okruhů, proplach okruhů, repase, či modifikace řídících systémů), je ekonomicky výhodnější provádět servisní práce přímo v naší JD dílně.
Sklad náhradních dílů
Servis JD Dvořák disponuje skladem běžně používaných náhradních dílů, pro rychlejší řešení oprav vašich zařízení, takže již po úspěšné vzdálené diagnostice se může technik vybavit potřebným náhradním dílem a zrychlit opravu zařízení.
Justování a kalibrace
Servis spolupracuje s naší akreditovanou kalibrační laboratoří. Jsme schopni Vám v případě potřeby vaše zařízení najustovat tak, aby byla jeho přesnost na nejvyšší možné úrovni a následně zkalibrovat, abyste měli potřebnou dokumentaci.
Servisní zastoupení po celé ČR
Firma JD Dvořák zajišťuje certifikovaný garanční i pogaranční servis jakožto i dodávky náhradních dílů zařízení všech firem, pro které jsme výhradním zastoupením. Naše společnost si zakládá na kvalitním a profesionálním přístupu.
Servisní středisko
Slova našich klientů
Často kladené dotazy
Poskytujete vzdálenou servisní podporu?
Ano, poskytujeme. Po obdržení informace o výskytu problému zjišťujeme povahu závady a pokud je to možné, tak se snažíme zákazníkovi pomoci vzdáleně buď přes telefon nebo vzdáleným připojením přímo k přístroji (pokud to vnitropodniková síť zákazníka umožnuje). Vzdáleným připojením se snažíme zajistit přímo opravu závady, anebo alespoň vytipování problému, aby si servisní technik mohl předpřipravit na výjezd i náhradní díly, které by mohly být potřeba.
Jak nejrychleji mohu získat servisní podporu?
Nejrychlejší způsob je napsat na [email protected] se základními informace o závadě, tzn. typ přístroje a seriové číslo, popis závady a své kontaktní informace. Naše servisní podpora dle druhu přístroje zjistí dostupnost zodpovědných techniků a předá jim k řešení. Oni se Vám následně ozvou s návrhem vzdálené podpory (telefon, online) nebo návrhem příjezdu.
K čemu slouží servisní smlouva?
Zákazníci, kteří mají s námi uzavřenou servisní smlouvu, tak mají zřízenou speciální komunikační linku a smluvně zajištěnou max. dobu příjezdu našeho technika.
Může být součástí údržby zařízení i jeho kalibrace?
Všichni naši technici jsou pravidelně proškolováni, a tudíž při údržbě zařízení postupují na základě doporučení výrobce. Provádí vizuální a mechanickou kontrolu, čištění a zároveň dochází k měření elektrických komponent.
Kalibrace systému není součástí základní údržby, ale může být nabídnuta a provedena jako opce.
Doporučujeme nejdříve provést údržbu zařízení a až následně kalibraci.